7 Şubat 2009 Cumartesi

Hakkımda

1983 yılında Bartın ilinde dünyaya bir yaz günü geldiğim rivayet ediliyor. :)) 2005 yılında Karaelmas ünüversitesinin Elektrik- Elektronik Mühendisliği bölümünden mezun oldum. Şu andada Haberleşme sektöründe hayatımı idame ettiriyorum.

Ünüversitenin 3 . sınıfında ilk pc mi aldım ve böylece bilgisayar dünyasına ilk adımımı atmış oldum. Zamanla internetin yaygınlaşmasıyla ve ucuzlamasıyla internet dünyasına girme fırsatı buldum. Biz zaman sonra web tasarımına merak saldım ve bir çok deneme den sonra değişik sitelerimi yayınlama fırsatı buldum.

Zamanla Sitelerime yeteri kadar insan çekemediğimi fark ettim ve bunun üzerine SEO konusunda uzun süreli araştırmalar yaptım ve bu konuda çok tecrubeler edindim ve uzmanlaştım. Sıradan html sitelerin zamanla istediklerimi vermediğini gördüm ve blog dünyasına girmeye karar verdim.

Blogger la başladım ve diğer bir kaç servisi daha denedikten sonra blogger dan daha iyisinin olmadığını anladım. Ücretsiz olmasına rağmen reklamsız ve çok kaliteli olmasının arkasında tabiki Google ın bir servisi olması yatıyor. Blog yazmak artık bir tutku haline geldi ve yazmaya devam ediyorum.


NOT: Yeni açılan blog sitemizde yazılar yazamak isteyen arkadaşlara her zaman kapımızın açık olduğunu duyurmak istiyorum. Hazır izleyici potansiyeli olan sitemizden kendi yazı ve yorumlarınızla blog alemine sesinizi duyurmak isteyen arkadaşlar aşağıdaki mail adresinden bana mail yoluyla ulaşırlarsa sevinirim.

Ayrıca yeni açılan sitemle belirli bir süre link takas yapılacaktır. İyi seyirler.....

Benle ve sitemle ilgili tüm konularda bana serkan026@gmail.com mail adresimden ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder