6 Mart 2009 Cuma

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI SİCİL AMİRLERİ YÖNETMELİĞİ

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI SİCİL AMİRLERİ YÖNETMELİĞİ
( Bu yönetmelik 3.6.1991 tarih ve 20890 sayılı Resmi Gazete ile 8.7.1991 gün ve 2340 sayılı Tebliğler dergisinde yayımlanmıştır.)
Amaç:
Madde 1: Bu yönetmeliğin amacı, Milli Eğitim Bakanlığı merkez, taşra ve yurtdışı teşkilatında görevli personelin sicil amirlerini tespit etmektir.
Kapsam
Madde 2 :Bu Yönetmelik, , Milli Eğitim Bakanlığı merkez, taşra ve yurtdışı teşkilatında görevli personeli kapsar.
Dayanak
Madde 3 : Bu Yönetmelik, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun değişik 112’nci maddesine dayanılarak hazırlanmıştır.
Sicil Amirleri
Madde 4 : Milli Eğitim Bakanlığı merkez, taşra ve yurtdışı teşkilatında görevli personelin 1’nci, 2’nci ve gerektiğinde görüşüne başvurulacak 3’ncü sicil amirlerinin kimler olacağı ek çizelgede gösterilmiştir.
Başka Yerde Görevlendirilenlerin Sicil Amirleri
Madde 5 : Kadrosunun bulunduğu birimden onayla başka birimde görevlendirilenlerin sicil amirleri; sicil raporu doldurmak için gerekli süre dikkate alınmak şartıyla fiilen görev yaptığı yerdeki amirleridir.
Sicil Raporlarının Doldurulmasındaki Usul ve Esaslar
Madde 6 : Sicil raporlarının doldurulması ve saklanmasındaki usul ve esaslar ile düzenleme zamanı, muhafazası gibi hususlarda Devlet Memurları Sicil Memurları Sicil Yönetmeliği hükümlerine göre işlem yapılır.
Yürürlükten Kaldırma
Madde 7 : Bu Yönetmeliğin Yürürlüğe girdiği tarihten itibaren 7.9.1987 gün ve 2242 sayılı Tebliğler dergisinde yayımlanan “Milli Eğitim Bakanlığı Sicil Amirleri Yönetmeliği” yürürlükten kalkar.
Yürürlük
Madde 8 : Devlet Personel Başkanlığının olumlu görüşü alınarak hazırlanan bu Yönetmelik Resmi Gazete’de yayımlandığı tarihte yürürlüğe girer.
Yürütme
Madde 9 : Bu Yönetmelik hükümlerini Milli Eğitim Bakanlığı yürütür.
(Not : Ek çizelgenin “B - Taşra Teşkilatı” başlığı altında yer alan “ İl Milli Eğitim Müdürlükleri”, “İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri “ile “Okullar” kısmı alınmıştır.)
B- TAŞRA TEŞKİLATI
Sicil verilecek Personel
1- İl Milli Eğitim Müdürlükleri
a) İl Milli Eğitim Müdürü
b) İl Milli Eğitim Müd.Yrd.
Şube Müd. İlköğretim
Müfettişleri kurulu Baş.
c) İlköğretim Müfettişi
d) Sivil Savunma Uzmanı
e) Rehber Öğrt., Mühendis,
Mimar, Şef, Memur, Daktilograf, Teknisyen Tekniker,
Teknisyen Yrd., Şoför,
Yardımcı Hizmetliler Sınıfı
Personeli 1. Sicil Amiri
Vali
İl Milli Eğitim Müdürü
İlköğretim Müfettişleri kurulu Baş
İl Milli Eğitim Müdürü
İlgili İl Milli Eğitim Müdür Yrd. Yoksa Şube Müdürü. 2. Sicil Amiri
Müsteşar
Vali
İl Milli Eğitim Müdürü
Savunma Sekreteri
İl Milli Eğitim Müdürü Gerektiğinde Görüşüne Başvurulacak
3. Sicil Amiri
Bakan
Müsteşar
Vali
İçişleri Bakanlığı Sivil Savunma Genel Müdürü.
Vali
Sicil verilecek Personel
2-İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri
a) İlçe Milli Eğitim Müdürü
b) Şube Müdürü
c) Rehber Öğrt , Şef, Memur,
Daktilograf, Teknisyen
Tekniker, Şoför, Yardımcı
Hizmetliler Sınıfı Personeli
ve diğer personel. 1. Sicil Amiri
Kaymakam
İlçe Milli Eğitim Müdürü.
Şube Müdürü 2. Sicil Amiri
İl Milli Eğitim Müdürü
Kaymakam
İlçe Milli Eğitim Müdürü. Gerektiğinde Görüşüne Başvurulacak
3. Sicil Amiri
Vali
İl Milli Eğitim Müdürü
Kaymakam
Sicil verilecek Personel
3- Okullar
a) Anaokulu ve İlkokul Müdürü
1) İlçede
2) Merkez İlçede
b) İlkokul, İlköğretim Okulu 1.
Devre (İlkokul) de görevli
Müdür Yar. Öğretmen,
Anaokulu Öğretmeni
1) İlçede
2) Merkez İlçede
c) İlköğretim Okulu 2.Devre,
Ortaokul Lise ve Dengi
Okul Müdürleri.
1) İlçede
2) Merkez İlçede 1. Sicil Amiri
İlköğretim Müfettişi
İlköğretim Müfettişi
Okul Müdürü
Okul Müdürü
İlçe Milli Eğitim Müd
İlgili İl Milli Eğitim Müdür Yrd. Yoksa Şube Müdürü 2. Sicil Amiri
İlçe Milli Eğitim Müd.
İlgili İl Milli Eğitim Müdür Yrd. Yoksa Şube Müdürü.
İlköğretim Müfettişi
İlköğretim Müfettişi
Kaymakam
İl Milli Eğitim Müd Gerektiğinde Görüşüne Başvurulacak
3. Sicil Amiri
Kaymakam
İl Milli Eğitim Müdürü
İlçe Milli Eğitim Müd
İlgili İl Milli Eğitim Müdür Yrd. Yoksa Şube Müdürü
İl Milli Eğitim Müd
Vali

Sicil verilecek Personel
d) İlköğretim Okulu 2.Devre,
Ortaokul Lise ve Dengi
okullarda görevli Müdür
Başyardımcısı, Müdür
Yardımcısı. Bölüm Başkanı,
Atölye Şefi, Laboratuar Şefi,
Öğretmen, Rehber Öğretmen,
ve benzeri ünvanlarda görevli
personel.
1) İlçede
2) Merkez İlçede
e) Anaokulu, İlkokul, İlköğretim Okulu, Ortaokul,Lise ve Dengi Okullarda görevli; Şef, Sağlık Memuru, Hemşire, Hemşire Yrd., Memur, Daktilograf, Şoför, Sayman, Veznedar, Ambar Memuru, Teknik Hizmetler Sınıfı Personeli, Yardımcı Hizmetliler Sınıfı Personeli.
1) İlçede
2) Merkez İlçede 1. Sicil Amiri
Okul Müdürü
Okul Müdürü
Okul Müdürü
Okul Müdürü 2. Sicil Amiri
İlçe Milli Eğitim Müd
İlgili İl Milli Eğitim Müdür Yrd. Yoksa Şube Müdürü
İlçe Milli Eğitim Müd
İlgili İl Milli Eğitim Müdür Yrd. Yoksa Şube Müdürü Gerektiğinde Görüşüne Başvurulacak
3. Sicil Amiri
Kaymakam
İl Milli Eğitim Müd
Kaymakam
İl Milli Eğitim Müd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder