7 Mart 2009 Cumartesi

Rafet El Roman ve Yusuf GÜNEY Aşk-ı Virane

Rafet El Roman ve Yusuf GÜNEY Aşk-ı Virane video klip
Rafet El Roman ve Yusuf GÜNEY Aşk-ı Virane en yeni şarkılar
Rafet El Roman ve Yusuf GÜNEY Aşk-ı Virane video izle

Günlerdir deli gibi Rafet El Roman'ın son albümü Bir Roman Gibi'nin favori parçası Aşk-ı Virane'yi dinliyorum. Şarkının ilginç bir hikayesi de var. Rafet El Roman'ın koyu bir hayranı olan, İngiltere'de müzikle uğraşan Yusuf Güney, sanatçı Londra'ya geldiğinde bestelerini dinletme fırsatı buluyor.

Aşk-ı Virane parçasını beğenen ve Yusuf Güney'e düet yapma teklifinde bulunan Rafet El Roman belki de hayatının en güzel işini yapıyor. Yusuf Güney hem sesiyle hem de bestesiyle, slow parçalara hasret kaldığımız zamanlarda ilaç gibi geliyor.

Rafet El Roman ve Yusuf Güney Aşk-ı Virane Şarkı Sözleri

ask bir kalbin icinde agliyor ask
sizim sizim sizlatiyor
ellerinden kacilmiyor
virane ettin biraktin ask

bir deli kursun misali zulmetti bana bu gonlun
yikilmistan da virane ettin bunun sebeni sendin
unutmali artik bir anlami yok
sevmeyi bilmeyen birini anlamak ne zor

sensizligi kabul eden bir kalpti mutlu olamazsin
bu katlanilmaz gururlarla sen de basa cikamazsin
giden o olsun terkedende
artik zaman hakikatle yuzlesmekte

ask bir kalbin icinde agliyor ask
sizim sizim sizlatiyor
ellerinden kacilmiyor
virane ettin biraktin ask

ben de ayni duygularla geldim gectim bu yollardan
askin her kati halini yasadim gordum inan
simdi zamanla gecer desem de avunmayacak yuregin
ne kadar lanet etse de kabin dinlemeyeceksin

bu deli gonlum neler neler
ugrunda harcadi her gun
bir an yilmadan unut demek olmaz laf anlamaz bu kalp
bu askin icinde ne emekler saklidir

ask bir kalbin icinde agliyor ask
sizim sizim sizlatiyor
ellerinden kacilmiyor
virane ettin biraktin ask

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder